۱۴۰۳/۰۲/۰۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

عملیات بتن ریزی مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه شهر حمیدیا به روایت تصویر

عملیات احداث مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه شهر حمیدیا به مرحله بتن ریزی رسید.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، عملیات احداث مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه شهر حمیدیا به مرحله بتن ریزی رسید.

در راستای فرهنگ سازی، ایجاد انگیزه، بهبود کیفیت زندگی شهروندان و جلوگیری از بروز برخی از آسیب های اجتماعی، احداث اولین مجتمع فرهنگی_ ورزشی شهر حمیدیا در دستورکار شهرداری قرار گرفته است.

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی_ ورزشی اندیشه با دو هزار مترمربع زیربنا سال گذشته با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه قاسم نقی و اسد اباد به زمین زده شد.

طراحی این پروژه به نحوی صورت گرفته است که پس از احداث، هر دو گروه خواهران و برادران می توانند از این مجتمع فرهنگی و ورزشی استفاده کنند، از طرفی محوطه این مجموعه به گونه ای طراحی شده که شهروندان می توانند در فضای باز این محوطه اقدام به برگزاری مراسم های ملی کنند.

مجتمع فرهنگی- ورزشی اندیشه دارای دو سالن ورزشی ویژه خواهران و برادران، یک سالن ورزشی بزرگ جهت برگزاری مسابقات ورزشی و یک فضا ویژه راه اندازی کتابخانه کودکان است.

این پروژه همچنین دارای یک سالن 250 نفره ی چندمنظوره برای استفاده به عنوان قرائت خانه و محلی برای برگزاری همایش و اجرای برنامه های نمایشی خواهد بود.

با توجه به پتانسیل های خوب جوانان و نوجوانان منطقه اسدآباد و قاسم نقی در تولید محتوا در فضای مجازی، با نظر شهردار و سایر ذی نفعان و در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات گروه های فرهنگی منطقه، یک استودیو ضبط در این مجموعه احداث می شود.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group