۱۴۰۳/۰۱/۲۸

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

اجرای طرح نشاط آسمانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در شهر حمیدیا

طرح نشاط آسمانی به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای تبیین فلسفه قربان و ابعاد واقعه غدیر در شهر حمیدیا اجرا می شود.

نشاط آسمانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، حجت الاسلام والمسلمین یحیی متصدی، مسئول اجرایی طرح نشاط آسمانی شهر حمیدیا، به ضرورت تشریح واقعه غدیر و استحکام اندیشه غدیر بین نسل نوجوان و جوان اشاره کرد و گفت: طرح نشاط آسمانی به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای تبیین فلسفه قربان و ابعاد واقعه غدیر در چهار بوستان شهر حمیدیا اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های طرح مذکور برای تمامی گروه های سنی طراحی و در نظر گرفته شده است، اظهارداشت: پرده خوانی غدیر، برپایی ایستگاه نقاشی، مداحی و اجرای گروه سرود، ارائه مشاوره های دینی، پاسخ به شبهات و سوالات مذهبی و اعتقادی و برگزاری مسابقه عمومی با محوریت وقایع قربان و غدیر، از جمله برنامه های این طرح است.

حجت الاسلام والمسلمین متصدی به تمهیدات اندیشیده شده در راستای اجرای طرح نشاط آسمانی در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح در فضای باز اجرا شده و ضمن تهیه اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای اجرای طرح، در چینش صندلی ها، فاصله استاندارد مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت می شود.

مسئول اجرایی طرح نشاط آسمانی شهر حمیدیا ادامه داد: طرح مذکور براساس برنامه زمانبندی تدوین شده؛ به مدت 15 شب و از ساعت 21 الی 23 در چهار بوستان بنفشه، فدک، شهردار و آلاله های شهر حمیدیا اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین متصدی تصریح کرد: طرح نشاط آسمانی از فردا؛ بیست و نهم تیرماه لغایت اول مرداد در بوستان بنفشه، از دوم لغایت چهارم مرداد در بوستان فدک، از پنجم لغایت هشتم مرداد در بوستان شهردار و از نهم مرداد لغایت دوازدهم مرداد در بوستان آلاله ها اجرا می شود.

شایان بذکر است که طرح نشاط آسمانی به همت گروه فرهنگی تبلیغی خادمان دین و با همکاری شهرداری حمیدیا در شهرحمیدیا اجرا می شود.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group