۱۴۰۳/۰۱/۱۰

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

تداوم هویت مستقل حمیدیا میتواند منجر به شکوفایی هر چه بیشتر این شهر شود

استاندار یزد با اشاره به عشق و علاقه مردم شهر حمیدیا به هویت این شهر، گفت: امیدواریم با تصمیم گرفته شده و تداوم هویت مستقل شهر حمیدیا، شاهد ارتقاء سطح زندگی مردم و رشد و شکوفایی هرچه بهتر این شهر باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا؛ محمدعلی طالبی، استانداریزد در آیین بهره برداری از بوستان بانوان شهر حمیدیا به گزارش عملکرد ارائه شده از فعالیت ها و پروژه های شهر حمیدیا اشاره کرد و گفت: فرصت مناسبی است که از توجه و اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر حمیدیا و کارکنان تلاشگر شهرداری در ماه های پایانی فعالیت این دوره از شورای های اسلامی شهر قدردانی کنیم.

وی با اشاره به عشق و علاقه مردم شهر حمیدیا به هویت این شهر، افزود: امیدواریم با تصمیم گرفته شده و تداوم هویت مستقل شهر حمیدیا، شاهد ارتقاء سطح زندگی مردم و رشد و شکوفایی هرچه بهتر این شهر باشیم.

دکتر طالبی ضمن قدردانی از نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی حمیدیا نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: رویکرد تلاش برای ارتقاء شاخص های فرهنگی و اجتماعی به خوبی در فعالیت ها و اقدامات انجام شده و در حال انجام، شهر حمیدیا مشهود است.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای فرهنگی در مناطق مختلف، اظهارداشت: خوشبختانه شهر حمیدیا از فضاهای بسیارخوب فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

وی یکی از موضوعات مورد تاکید در استان را ایجاد فضاهای اختصاصی جهت پر کردن اوقات فراغت بانوان و ارتقاء سطح نشاط اجتماعی و تندرستی بانوان عنوان و خاطرنشان کرد: بخشی از این اهداف می تواند در قالب پارک های بانوان تجلی پیدا کند.

دکتر طالبی پارک بانوان شهر حمیدیا فراتر از یک پارک دانست و تصریح کرد: این پارک یک مجموعه فرهنگی_ ورزشی، برخوردار از فضای بسیار زیبا و دلپذیر و دارای سالن ورزشی است که می تواند خدمات بسیار خوبی را به بانوان ارائه دهد.

استاندار یزد با بیان اینکه ایجاد و توسعه پارک های ویژه بانوان باید تا رفع نیاز جامعه بانوان استان صورت بگیرد، اظهارداشت: الزامات موجود در زمینه افزایش تحرک و پویایی جامعه و نیز الزامات که در بعد فرهنگی با آن روبرو هستیم، ضرورتا ایجاب می کنند فضاهای مناسب تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاص بانوان در دل محلات و مناطق مسکونی ایجاد شود.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group