۱۴۰۳/۰۲/۱۳

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

تبادل تجربیات بین شهرداری ها گام مهمی در راستای بهبود و توسعه ارائه خدمات بهتر به شهروندان

شهردار حمیدیا گفت: تبادل تجربیات بین شهرداری ها گام مهمی در راستای بهبود مدیریت شهری و توسعه ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مهندس امیر شاکری، شهردار حمیدیا در حاشیه سفر به شهر بافق با اشاره به ضرورت تبادل تجربیات و افزایش تعامل بین شهرداری ها، گفت: تبادل تجربیات بین شهرداری ها گام مهمی در جهت پیشبرد هرچه بهتر اقدامات و فعالیت های شهری و در نتیجه بهبود مدیریت شهری و توسعه ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

وی یکی از برنامه های شهرداری حمیدیا در سال جدید را ارتباط و تعامل بیشتر با شهرداری های استان عنوان و خاطرنشان کرد: به منظور تبادل تجربیات بین شهرداری حمیدیا با دیگر شهرداری ها، در اولین قدم رایزنی هایی با شهرداری بافق صورت گرفت و مقرر شد نمایندگان واحدهای مختلف شهرداری حمیدیا به این شهر سفر داشته باشند.

مهندس شاکری خاطرنشان کرد: در جریان این سفر یک روزه هر یک از نمایندگان واحدهای شهرداری حمیدیا با واحدهای متناظر خود در شهرداری بافق جلساتی داشتند و در پایان، جلسه جمع بندی با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی دو شهر بافق و حمیدیا برگزار شد.

شهردار حمیدیا ادامه داد: در ادامه این سفر کاری، از پروژه های عمرانی شهرداری بافق بازدید شد و کارشناسان عمرانی این شهرداری توضیحات کاملی در خصوص اجرای پروژه ها ارائه دادند.

شایان بذکر است که در این سفر، رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیا و و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر حمیدیا حضور داشتند.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group