۱۴۰۳/۰۲/۰۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

محک میزان آمادگی واحدهای مدیریت بحران شهر حمیدیا در برابر حوادث احتمالی

مهندس امیرشاکری شهردار حمیدیا گفت: مانور آمادگی مقابله با بحران واحد مدیریت بحران شهرداری حمیدیا راس ساعت ۱۹ عصر روز گذشته برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مانور سنجش و ارزیابی میزان آمادگی واحدهای مدیریت بحران در مقابله با حوادث وسوانح غیر مترقبه احتمالی سطح شهر بود.

مهندس شاکری با اشاره به ضرورت بررسی نقاط ضعف و نقاط قوت واحدها پس از اجرای مانور ها، اظهارداشت: در وهله اول باید عزم و تلاش خود را بر پیشگیری از وقوع بحران ها بگذاریم و پس از آن، آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است آمادگی نیروی های امدادی و اعضای مدیریت بحران و در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث و بحران هاست.

شهردار حمیدیا به تامین تجهیزات و ابزار آلات جدید مورد نیاز مدیریت بحران شهر حمیدیا اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور افزایش توان عملیاتی و پاسخگویی به بحران‌های احتمالی پیش رو، تعداد قابل توجهی پمپ جمع آوری آب، تانکر و یک دستگاه بیل بکهو تهیه و به تجهیزات مجموعه ستاد بحران شهرداری حمیدیا اضافه شده است.

محمد هادی شاهدی، مسئول واحد مدیریت بحران شهرداری حمیدیا نیز در پایان به نقش انکار ناپذیر آموزش های بروز در کنترل و مدیریت بحران ها پرداخت و اضافه کرد: به منظور آمادگی بیشتر کارکنان شهرداری برای شرایط بحرانی و خطر به زودی یک دوره آموزشی امداد و نجات و کمک های اولیه هلال احمر در شهرداری حمیدیا برگزار می شود.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group