۱۴۰۳/۰۲/۰۸

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

بازدید مدیرکل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهر حمیدیا

مهندس علی اکبر اسدی، مدیرکل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به همراه مدیرکل و معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد و شهردار حمیدیا از پروژه های عمرانی بوستان بانوان و فرهنگسرای اندیشه شهرداری حمیدیا بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.

مهندس اسدی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری حمیدیا ضمن ابراز خردسندی از پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی در شهرها علی رغم وجود مشکلات موجود تاکید کرد: شهرداری تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن به کار بگیرند.

وی در ادامه به ضرورت توسعه متوازن شهرها اشاره و خاطرنشان کرد: اقدام شهرداری حمیدیا به احداث فرهنگسرای اندیشه در منطقه ای محروم، ارتقاء شاخص های شهری در این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، یکی از سیاست های دولت را ایجاد فضای مناسب برای زنان دانست و بر لزوم احداث بوستان هایی ویژه بانوان تاکید کرد.

مهندس امیرشاکری، شهردار حمیدیا یکی از رویکرد ها و اولویت های اصلی شهرداری حمیدیا را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: دراین راستا برنامه ریزی شده تا پروژه ها در مدت زمان منطقی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سال آینده،سالی پر رونق در حوزه عمرانی شهر حمیدیا است، اظهارداشت: در شش ماهه نخست سال آینده پروژه های شاخصی در شهر حمیدیا به بهره برداری می رسد که این پروژه ها نقش موثری در ارتقاء سطح رفاه و آسایش مردم خواهد داشت.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group