۱۴۰۳/۰۱/۱۰

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

هم افزایی شهرداری و سازمان امور مالیاتی؛ ضامن درآمد پایدار در مدیریت شهری

هم افزایی شهرداری و سازمان امور مالیاتی؛ ضامن درآمد پایدار در مدیریت شهری

شهردار حمیدیا گفت: تعامل سازنده بین شهرداری ها و سازمان امورمالیاتی ضامن درآمد پایداردر مدیریت توسعه شهری و پیشبرد پروژه های عمرانی شهرها است.

امیر شاکری شهردار حمیدیا در دیدار با مدیرکل امورمالیاتی استان یزد ضمن تبریک هفته مالیات، گفت: بخشی از اعتبارات شهرداری ها از سوی اداره امور مالیاتی و در قالب مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود، که این موضوع تسریع در تکمیل و بهره برداری به موقع پروژه های عمرانی را به دنبال دارد.

او افزود: برنامه ریزی درست و مدیریت بهینه در صرف هزینه کرد اعتبارات مذکور می تواند در پیشبرد پروژه های عمرانی و توسعه و آبادانی شهرها موثر باشد

.

شاکری ادامه داد: از این به بعد می بایست در پروژه های شهرداری که اعتبارات آن از عوارض وصول شده از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود، اطلاع رسانی درستی در خصوص میزان اعتبار و محل تامین اعتبار پروژه در لوح مشخصه و تابلو معرفی آن انجام شود.

منوچهر اسدی مدیر کل امور مالیاتی استان یزد نیز در این دیدار به ضرورت اعتلای فرهنگ مالیاتی در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش مالیات در توسعه اقتصاد کشور و فراهم نمودن زیرساخت های شهری بسیار مهم است و در این بین شهرداری ها با اطلاع رسانی و تشویق شهروندان به پرداخت به موقع مالیات، می توانند در مسیر ارتقاء فرهنگ مالیاتی نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

او در ادامه تصریح کرد: انتظار می رود شهرداری ها با مدیریت درست از اعتباری که به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها ابلاغ می شود، در راستای اجرای پروژه های عمرانی و توسعه شهرها استفاده نمایند.

در پایان این دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرحمیدیا با اهدا لوح از تلاش های مدیرکل و مجموعه امور مالیاتی استان تقدیر نمودند.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group